måndag.

Hejsan bloggen! Hoppas allt är bra? Själv mår jag bra lite seg bara. Men har ätit lite och ska sova i tid!Helgen var bra! Men gick lite för snabbt som vanligt. Födelsedagsfirandet var mycket trevligt och jag hoppas Emma var nöjd med alla presenter!Idag så var det föreläsning om teoretiska perspektiv på lärande- kunskapssyn i förändring! Intressant. :) Sen var det att äta lunch och sen gick några från vår seminariegrupp till universeum, för vi hade gratis inträde idag. :) Det var kul, många fina djur. :) Tog en del foton. (:I morgon börjar jag inte förrens klockan ett. Skönt med lite sovmorgon.Ha installerat min nya skrivare/kopiator/scanner. :) Mkt bra! Sitter med Super Stars i bakgrunden, ska läsa lite tills morgondagens föreläsning! Åh har förresten beställt ett par glasögon till! Pilot style på dem. 
Ska nog slå en pling till Benni med!Kram
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0