helgen.

God kväll!
Hoppas allt är bra med er?
Själv är det helt okej, lite seg bara. Tänkte summera helgen.

Fredag
Var på ett seminarium vid ett i skolan. Efter det stack jag till stationen och hämtade Jennifer. Vi åkte hem med hennes packning, jag fick lite fina grejer som te, nagellack och ansiktsmask. Sen åkte vi in till stan, jag visade skolan och fixade mitt lånekot.vi åkte sen och handlade mat och så till kvällen. Vi stack hem och lagade mat och det blev svensk hängmörad ryggbiff med potatisgratäng och bearnaise. Sjukt gott. Sen satt vi och kollade på film och chilade.
Lördag
Vi gick upp vid tio tiden och gjorde oss i ordning och åkte sedan ner till stan. Vi åt frukost på Le Croissant. Sen gick vi runder på Nordstan och fixade present till mamma. Vi åkte hem, åt lunch kolade lite film, lagade mat sen åkte vi in till centrum och kollade på bio. Vi såg Vampyrer suger, den var så dålig att den blev bra. Hem och ner i sängen och sova!

Söndag
Vi gick upp vid åtta, lagade frukost. Plockade i ordning, diskade och dammsög. Sen vid halv elva kom mamma och pappa. Vi åt frozen cheesecake och tog det lugnt. Sen tog vi spårvagnen till Liseberg. Sen har vi åkt karuseller och ätit gott och bara umgåtts hela dagen. Nu siter jag och kollar på tv och äter popcorn.

Vi hörs i morgon.
Gabriella Svensson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0