söndag.

Hejsan bloggen.
Hoppas alla mår bra? Själv mår jag bra. Förlåt alla men framförallt farfar och farmor att jag inte har bloggat. Har varit mycket i helgen. Benni har varit här. Vi har inte gjort så mycket bara umgåtts och ätit gott osv. Varit på stan och handlat lite, Benni köpte sig en vinterjacka på Dressman. Sen fick jag ett spel av honom till mitt Wii. Fick även 300 på kicks av honom. Idag så har vi varit ute och gått vi gick ner till Sahlgrenska för ska dit på kursuppstarten på torsdag. Så vet man var det är! I morgon så ska jag först il artisten och träna på gestaltningen som vi har på eftermiddagen. Ska sedan hämta nycklarna till lägenheten och sen iväg till skolan för själva gestaltningen. Sen hämta upp sis på stationen lite efter fem! jag är ledig på tisdag ska bara klippa mig så det är gött! Sen på onsdag så är det bara en liten sak med skolan. Så kommer ha mycket tid med sis! :) 
Ha det gött!
Kram Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0