fredag!

hallå bloggen!
Hoppas alla mår bra?
Jag mår bra. Är lite seg bara.
Idag så var det praktik igen. Slutade klockan två. Sen åkte jag och handlade Åkte hem och började plocka undan och så. Har precis ätit det blev stekt lax med kokta morötter och kall sås. Håller på att tvätta med just nu. Är på de sista maskinerna nu. Ska ta och städa badrummet med idag sen damsuger jag i morgon. I morgon kommer tjejerna hit och vi ska äta tacos och bara umgås. Snacka av oss lite. Ska bli roligt!!
Ska byta vfuplats till nästa gång nu är det bestämt! Så skönt! Kommer ha mycket HK enligt hon jag har pratat med på den nya skolan så det ska bli kul! :D
Åker hem nästa torsdag tänkte jag sen ska jag vara hemma till tisdag ungefär, ska jobba med min examinationsuppgift hemma tänkte jag.

Nu får det räcka för idag!

Kram
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0