God morgon!

Onsdag idag och hur mår ni?
Jag mår bra sitter här och väntar på att klockan ska gå, ska jobba idag. Kevin var sjuk så malin får stanna hemma! Bra för mig! (:
Insåg just att jag måste packa i dag och baka bröd och handla. Gahh jobbigt värre. haha. Har iaf skrivit packlista så jag vet på ett ungefär vad jag ska ha med mig. :P
Får nog ha två väskor typ. haha ska ha med PS2 och sånnt med ju. Jeje vi får se hur det blir helt enkelt.
Så sugit att inte Benni ska med men förstår ju såklart varför han inte kan. Han ska nog jobba sju dagar i denna vecka och nästa verkar det som och övertid varje dag! minst två timmar. Bra med pengar iaf! (:

Nej ska gå nu.

Puss och kram hela dan!


Kommentarer
matilda

Vad fin design du har på bloggen :)

2010-03-24 @ 17:39:05
URL: http://matildalundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0