.

Jag är världens sämsta bloggare, måste vara så har inte uppdaterat sen den 16/11 -09 och nu är det den 5/1 -10.
Men har inget vettigt att skriva så blir det inte av att man skriver något.
Klockan är kvart i 3 och är inte et dugg trött har precis suttit och kollat på Iron Man på nätet, helt okej film.

Jaha ska vi göra en summering av sista veckorna på 09 då?

Julveckan.
Julafton firades hos Bennis familj, vi åt gott och hade det trevligt. Fick fina paket. Jag fick en härlig morgonrock som jag önskat mig av Benni och fick en vattenkokare och för er som känner mig så dricker jag någon lite te om dan. (: Fick mera men det var det bästa. (: Sen spelade vi Alias och jag och Amelia van som vanligt! (:

Juldagen var vi hos mamma och pappa och firade jul med dem och Linda, Johan, Theo, Mormor och Leif. Samma där åt gott och hade trevligt. Jag fick en jätte fin skärbräda av sis som jag hade ”beställt” (MVG i betyg fick hon allt) fick även en jätte fin skål av henne. Av mamma och pappa fick jag ett fotbad :D mkt bra till mina skruttfötter. Vi fick även ny matta till vardagsrummet och lampa till köket. Och mkt mer men minnet är som en guldfisk ibland. Hehe.
Jag och Emma drog in en sväng till stan men bestämde oss ganska snabbt att vi inte pallade vara bland så många fulla människor så vi stack hem till Emma och kollade på film.


 Ja det var väl typ det som hände den veckan och veckan efter var det nyårsafton och den firade vi hos Karl i Ängelholm. Vi åt gott hade trevligt, badade badtunna som var 45 grader varmt. Mkt trevligt helt enkelt.

 I morgon blir det kalas för pappa han fyller 45 på onsdag. (: Ska dit tidigare för sis och jag ska nog ut och fota lite och jag ska hjälpa mamma med maten.

 Såå jag får gå in och lägga mig och läsa i min bok så jag blir trött. Men det är inte för boken är dålig ( P.S I love You) utam man blir trött av att ligga i sängen och läsa, eller jag blir det iaf!

Puss och Kram tills vi hörs nästa gång!


Bild från när jag och familjen var på liseberg 1a advent.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0