Söndag

Hejsan.
Hoppas allt är bra med er som läser.
Med mig är det helt okej, ska bara vänja mig lite om man säger så. Kommer bli lite enklare sen när skolan börjar så man har något annat att tänka på.
Försökte ta "sovmorgon" i morse men vaknade vid halv åtta som vanligt. Så jag låg och drog mig i en halvtimme ungefär sen satte jag mig i soffan och kollade på film och åt frukost. Nu sitter jag fortfarande i soffan och mamma mia visas på tvn, dricker te och tar det lugnt.
Tänkte att snart ta spårvagnen i till stan och kolla runder lite och så. Bli lite mer hemma här.
Ska kolla klart på filmen och sen göra mig i ordning sen blir det att åka in.

Ha det bra!

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0