ny vecka. igen.

God morgon alla!
Här är allt bra sitter just nu och äter yoghurt med crunchy och jordgubbssylt för den laktosfria yoghurten smakar inte gott. urk.
Helgen har varit bra! I fredags var vi i helsingborg och skulle fixa mitt ena armband med personen som skulle göra det var inte där.
 Så vi stack till ikea, skulle handla till jobbet ljus och servetter och när vi tagit servetterna så börjar de andra kasa ner och trilla ner på golvet vi plockar upp det och så trillar några igen och sis böjer sig ner för att ta upp dem så trillar ännu fler som hon håller uppe med sitt huvud det var så kul att se. hehe
Sen gick vi in på väla och frågade 3 om vår telefon var sickad och det var den ska hämta den idag. Käkade lite sen köpte sis en extra kontroll till wii och jag lovade att köpa plastskyddtill och det gjorde jag ett par i svart och ett i rosa jätte dyra var de nooot! Sen stack vi till äholm och linus och spelade mariokart och något annat.

Lördags så bowlade vi i båstad med Carlssons och jonny och svenssons såklart. Mkt trevligt.!

Igår så jobbade jag lite mellan halv 3 och ca halv 8 på kvällen vi hade gås. Såklart gick larmet kl sex och så då stack gästerna hah men det löste sig. (: Sen blev et hem och göra lyxräksallad och vitlöksbröd och sen äpplekaka till efterrätt.

oj vad mkt det blev nu.
Ska klä på mig nu och göra mig redo till jobbet ska pussa lite på älskling med!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0