tråk.

Har så sjukt tråkit asså. Blää vill ha ett jobb nuu.!!!!!! Ingen som har något över till mig?
Har bakat idag blev skockerkaksmuffins med hallon i, mycket goda.! =)
Har typ bara kollat på Knight Rider idag. Benni är och tränar nu följde inte med för vill att halsen ska bli bra innan helgen som sagt. Undra hur mycke te jag har drukit denna veckan asså. haha flera liter skulle jag tro, ett fullt glas är tre dl och jag dricker minst fyra om dagen så då har jag altså drukit ca fem liter te denna veckan. haha galet ju. Men det är ju så gott. =)

Har en fråga till er. Vad vill ni läsa om?

Puss


Kommentarer
Anonym

Fin blogg du har :) Kika gärna in i min om du gillar personliga fotobloggar med mycket tävlingar (har tre igång just nu)! Glöm inte heller att bevaka med bloglovin´ :D

2009-02-05 @ 16:37:56
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Louise

Jag vill se fler bilder, det tycker jag är kul :) vad vill du läsa om?

2009-02-05 @ 17:15:43
URL: http://annalouiseb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0