090204

Hejsan.
Hur mår alla?
Själv mår jag pissigt, har ont i halsen och fryser och svettas i omgångar. Vill inte bli sjuk. Ska dricka te och kolla på tv och bara ta det lugnt. Måste ju vara frisk i helgen, eller hur!?
Idag körde jag och Benni en runda till Halmstad. Ett stopp på Chili vid Eurostop och köpte en fruktskål i silver mycket fiin. Plus att jag hade presentkort så jag fick en krona tillbaka. = ) Mee like presentkort.
Sen körde vi in till centrum och gick och kollade i affärer. Så började det snöa och det är så mysigt att gå på stan när det snöar. =)
Sen fick jag ett sms att mitt uv filter till kameran hade kommit med =) göttans. Mycket bra! En billig försäkring som man säger.
Skålen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0