Söndag.

Fan inte lika fin väder idag som igår. Igår var det helt underbart i solen.  Vill ha värme och sol NU.!

Summering av helgen och vad som kommer att hända.

Fredag: Börjar skolan 08,10 och slutar 23,00 säger väl allt? 15h i skolan och står upp 14,5h. ajaj
Sen vidare hem till Tobbe ett tag där vi hade det trevligt och drack lite. Sängen vid 02,30

Lördag: Telefonen ringer halv tolv och det är mamma, Snurris är död ='( vår lilla älskade tjocka kanin. Men hon blev åtta år iaf och jag kommer fortfarande ihåg när vi fick henne. Vi hade precis varit och klippt oss jag och Jennifer i ängelholm och jag hade fått röda slingor sprayade i håret och Jennifer blåa. Sen så sa mamma att hon hade en överraskning till oss. Så körde vi till en djuraffär någonstan och så fick jag välja kanin. Några tårar föll såklart, hon har nästan alltid varit där.
Sen var det bara att gå upp äta och börja städa och diska.
Klockan blev halv fyra och jag gick in i duschen och körde sen till mamma och pappa som stod och målade om i finrummet.
Sen var det dags att köra till spisen och jobba. Slutade runt halv nio.
Kom hem och här var ett gäng killar, vi kollade på film och hade allmänt trevligt. =)

Söndag: Gick upp för ett tag sedan och ska göra frukost nu, mannagrynsgröt.! Mums. Sen ska jag slå in Bennis present iom att han fyller år i morgon! Sen jobba kl. 5.



image70


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0