Fredaaag!

Äntligen fredag. Och jag är ledig.! = ) Så skönt med låång lov så att säga är ledig v 13 med för ska ju till norge!! Yää.


Idag så var jag på min praktikplats och visda upp mig gick bra, det blir nog skit bra där! = ) Börjar den 28 april 07,45.


Precis diskat, hängt upp tvätt och satt igång en ny maskin tvätt! Duktiga mig.
Ska damsuga snart men tar en liten paus nu. hihi.

Ikväll så ska vi ner till Emma, som har förfrest sen ska de till Club Empire men jag och Benni följer inte med.

I morgon händer inget speciellt, ska handla lite och så.

Söndag så kommer mamma, pappa och Jennifer hit och firar Benni, ska göra cheescake =) mums.


nää dags att damsuga och skrämma katten. ; )

vår fiina damsugare ; )

image72


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0