Lördag

God morgon alla.
Lördag igen och det är skööönt. = )
nu har jag en vecka kvar på jobbet och det känns sådär faktiskt. men men. Ska höra med Anders om han har något annat kanske. Jag är öppen för förslag. = )

Lalandia resan är bokad. jag och älskling åker om 27 dagar och ska vara där i nästan fyra dagar. Ska bli så skönt. = )

Vad händer annars? Inte ett skit.

Idag ska linda ha fest för hon fyller år och jag ska laga maten. = )
Johan hämtar mig vid halv två två tiden. ( =

I morgon ska jag få träffa min andra älskling som jag inte sett på länge. Emma alltså = ) Hihi ska bli skönt att få ses, man blir beroende av varandra efter så här många år asså. hihi

Puss och kraaam


Kommentarer
Sanna

Godmorgon :)

2008-08-02 @ 08:59:25
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0