Hallåja.

20070929

Det var ett tag sedan nu kännde jag, sitter ändå här och glor så kan jag väl lika gärna skriva lite.
Klockan är 09.22 och är hur pigg som helst och märker inte av gårdagen alls, vilket Benni lär göra ; ).
Kan ju skriva lite om gårdagen.
Var ledig så skönt det var iom att man gick i skolan till 22.20, jobbigt.
Åkte in till Hbg med Fia som shoppade loss. Själv köpte jag bara tre jätte fina armbad. =  )
Sen tog vi tåget till Båstad och jag gick upp till statiol är min älskade sambo jobbar.
Sen körde vi till ängelholm och handlade lite och stack till systemet, lite cider blev det.! = )
Hem till mamma och pappa och där hämtade jag min sprit, var lika bra att ta hit det för är ju aldrig hemma mer än någon timme i veckan.
Hem och äta och fixa till sig och så upp till bussen till ängelholm.
Väl i ängelholm var det fest hos Bennis gamla klasskompis, Mkt trevligt och tar väldigt gärna hans lägenhet.!!
Var där och festa till 12 ungefär så gick vi vidare till saloon blev det, satt där i en timme och träffade an massa trevligt folk.!
Sen tog vi den "nyinförda" bussen 01.07 hem. = )
Lyckad kväll.


Ni kanske undrade varför jag gick till skolan till 22.20 i torsdag så hade vi temakväll Fisk och Skaldjur. Mkt trevligt.! = )

Har börjat på körskolan och det går bra.! = ) Har klarat 2 pärmar och 3 vägmärkes test av 6 pärmar och 4 vägmärkes test.
hiihi. har första körlektionen den 22/10. ihh.
Ska förlja med fia på torsdag när hon har sin första körning hihi. ska sitta där och lyssna.!

Min bästaste vän Emma åker till Tahiland idag med sin mamma, fuskit. Men ha så trevligt där borta och sola för mig med.!

Nähä frulle kanske,?

Gabriella Svensson


Kommentarer
Emelie

Hej! Får dagligen frågor om jag kan hjälpa till att göra sidmallar, jag är alltså ingen expert på detta och det tar flera timmar för mig att fixa min egen sida. Om du vill ha det så enkelt som jag gjort på sidan du kommenterade kan jag göra det. Maila isåfall dom bilder du vill ha på sidmallen och någon eventuell text så kan jag göra det till dig.
[email protected]

2007-10-05 @ 22:24:53
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Emelie

Läste lite på ditt inlägg, är du ihop med Benni som jobbar på statoil? Både jag och pjär tycker han är trevligast där! Delat med Nettan eller vad hon heter, det kan du gott hälsa honom :) Han vet säkert vem jag är, brukar köpa kycklingburgare där, haha

2007-10-05 @ 22:26:16
URL: http://emelieohlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0