Min dag.

Idag och igår. = )

Igår skola i 2 h som vanligt på fredagar, sen en halv timme på körskolan klarade en tårtbit på repititionen på dataproven två kvar nu. = ) hihi

Sen kom älskalingen in till stan vi skulla kolla upp en sak, där hade han träffat sin mamma = ) Hon köpte en lampa till oss som vi skulla ha i köket. Det blev jätte bra. = )

Sen hem och äta och sen skulle jag jobba, rätt mkt att göra igår men kul och pengarna är nödvändiga.
Ska jobba ikväll med. = ) hiih

ska nog duscha tror jag. får se. hihi.

Vår damsugare skadade min fot = / den körde på den så nu har jag ett fett  blåmärke och lite hud som är uppskrapad. hehe. jaja jag är så van för jag är så klumpig så.

Kanske baka.?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0