väntan

Tre saker som skrämmer mig
Läskiga filmer
Clowner
Ovisshet

Tre personer som får mig att skratta
Emma
Benni
Jennifer

Tre saker jag älskar
Benni
Vännerna
Lata dagar

Tre saker jag hatar
Just nu mitt hår
Katten när hon är överpigg
Penga behov

Tre saker jag inte förstår
Motordrivna saker
Datorer
Hur män tänker ibland

Tre saker som finns på mitt skrivbord
Papper
Nagellack
Pennor

Tre saker jag gör just nu
Skriver
Äter glass
Väntar

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Resa
Gifta mig
Hoppa fallskärm

Tre saker jag kan göra
Lyssna
Övertala
Skratta

Tre saker jag inte kan
Vissla
Vara sur länge
Hata

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
Mig
Musik
Dina föräldrar ; D

Tre saker jag skulle vilja lära mig
Spanska
Sluta snaska hela tiden
läsa andras tankar ibland

Tre favoriträtter
Oxfilé m tillbehör
Grillat
Sallader


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0