jaha

1.Tre namn jag lyssnar till:
Bella, Gabbi och Gabriella

2.Något jag tycker om med mig själv?
Ögonen

3.Något jag inte tycker om med mig själv:
mina fötter

4.Detta är jag rädd för:
Småkryp och typ sånna djur som "lisebergskaninerna"

5.Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, pussar och solsken.

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:
hålla rent, gå ner i spagat och skriva snyggt.

7.Detta tycker jag om att göra:
Vara med Benni och mina vänner.

8.detta vill jag göra just nu:
sola men har ingen bikini. = /

9.Bästa känslan:
att vara kär.!

10.Värsta känslan:
Svek

11. jag vill att min partner ska vara som:
Snäll, rolig och ta hand om mig. 

12. är du kär just nu:
Jaa.!

13. Jag vill gifta mig?
Jaa nån gång.

14.följande saker jag vill göra innan jag dör:
Resa runt, jobba, skaffa baran, gifta mig, hoppa fallskärm.

15.min käraste ägodel:
Har många.

16.något jag vill ha i present:
bra fråga. hehe

17. detta har jag på mig just nu:
 jogginbyxor och en tröja.

18. favoritkläder:
Bara jag tycker om det och är skönt så.

19. favoritdjur:
Alla djur när de är små.

20.följande musikstilar tilltalar mig mest:
lyssnar på det mesta

21.favoritlåt just nu:
ehm.. vet ej.

22.roligaste/tråkigaste ämnet i skolan:
Roligaste KÖK tråkigaste samhälle.

23.stjärntecken:
skorpinjon.

24.en bok jag älskar:
I fullmånens sken

25. en film jag älskar:
The Notebook, Gröna milen.

26.tv-program jag gillar:
Många.

27.favoritdoft:
Gucci Envy me 2

28.Detta äter jag gärna:
Det mesta.

29.dricker helst:
vatten

30. favoritgodis:
åh mkt.

31. hit vill jag gärna åka på semester:
Usa, Thailand mfl

32. färg på mina ögon:
gråblå

33.min längd:
typ 163

34. jag tror på:
Mig haha nä men kärleken och vännskap.

35. jag spelar:
fotboll, golf.

36. personer jag beundrar
Mamma

37. så här bor jag:
Hus

38. antal döda krukväxter i hemmet:
En hel del.

39. det här tänder mig:
Killparfym, kyssar på halsen

40. detta gör mig avtänd:
CIgaretter och snus.

41. favoritfärg:
Rosa

42. favoritcitat:
"Du lever bara en gång"

43. en hemlighet jag vet:
Öhh dah varför ska jag säga den isf.?

44. Bästa present jag fått:
Londonresan

45. senast köpta skiva:
köper aldrig skivor.

46.det jag är mest nöjd med över mitt utseende är:
men kolla längre upp.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Kolla längre upp igen.

48. udda förmåga/egenskap:
hmm jadu vet ej.

49. om jag vore ett djur skulle jag vilja vara:
En svan.

50. vad lyssnar du på just nu:
inget.

51.Vad har du gjort/ska du göra idag?
sovit, RIX FM festival.

52. Var är dina föräldrar födda?:
Pappa Förslöv (ängelholm) Mamma Helsingborg tror jag..

53. vad är det senaste du installerade på din dator?
The sims 2 Hm

54. vilken är din favorit restaurang?
Många.

55. när badade du i pool senast?:
länge sedan

56.Har du varit med i någon skolpjäs:
Jaa. 

57. hur många barn vill du ha? :
2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock

59. har du bestämt dig va du ska välja i valet?:
Ett tag tills dess.

60. vad har du för Tv-kanaler?
En hel del.

61. har du åkt moped någon gång?:
Jaa har ju en moppe så...

62. har du busringt någon gång?:
vem har inte det?

63. har du haft felparkeringsböter?:
neeej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
Ehh JAAA

65. Vilken är det plats längst bort som du har besökt?:
London!?

66. har du en egen trädgård?:
Jaa men den är inte bara min ju.

67. vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Bra fråga.

68. kan du alla orden i nationalsången?:


69. Badkar elr Duschkabin?
badkar och dusch

70. vilken är den bästa filmen du sett senaste månaden?:
SAndor Slash Ida

71. favoritpizza:
Urk

72. Chips eller godis
godis och ships

73. vilken färg på läppstift använder du?:
har inget läppstift.

74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
VA? nej.!

75. har du någon gång varit med i en skönhetstävling?
nää

76.apelsin eller äppeljjuice?
äppel

77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Kina mat med Benni

78. favoritchoklad:
apelsinkrokant.

79. när röstade du senast?
...

80. när åt du en hemodlad tomat senast?
VEt ej. förra sommaren

81. har du vunnit en prispokal någon gång ?
Jaa

82. är du bra på matlagning?
Japp.

83. klarar du att tanka själv?
Jaa

84. Beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtv?
Nope.

85. pepsi elr cola?
inget av dem.

86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Japp

87. vad är det seaste du handlade?
Mat.

88. har du kräkts offentligt?
ja

89. vill du helst bli mångmiljatdär eller hitta den sanna kärleken?
kärleken

90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jaa

91. har du ringt något betalnummer?
ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja det kan man

93. vem var det du besökte på sjukhuset senast?
Theo i våras.

94. hade du mkt hår som bebis?


95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Många

96.vad har du i din väska?
pengar, tuggummi, lypsyl, parfym, nagellack

97. någon favoritsak du gör innan du går å lägger dig?
...

98. vad är du tacksam för idag?
Att solen skiner lite iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0