I väntan på bättre väder.

vad heter du?
Gabriella

mellanamn?
Evelina Liselotte

Vart bor du?
Förslöv

Trivs du där?
lite.

Antal kuddar i sängen?
3 st.

kan du baka bullar?
Jaa!

har du varit med i scouterna?
Eh nä.

Mc donald's, burger king elr Max?
Inget av dem

Äger du ett busskort?
yes

hur svarar du i mobilen?
jaa

Antal timmar somn inatt?
7 typ

sover du ensam?
bara ibland.

Vad har du för favoritmat?
Oj mkt.

när blev du fotad senast?
Idag

vanligaste färgen på dina kläder?
Olika.

vad pluggar du?
Hr

är du smart?
Jaa det är jag väl. haha

vad saknar du?
Sol och värme.

är du blyg?
Nja.. ibland

vilka instrument kan du spela?
inget.

vilken idrott/sport har du sysslat med?
Fotboll och golf.

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp.!

har du spytt offentligt?
Jaa.

brukar du sminka dig?
När jag pallar

är du nöjd med ditt liv?
Ja det är jag väl.!

vad vill du jobba med?
Ha en egern restaurang

vad gör livet värt att leva?
Alla runtomkring mig som jag älskar.

vad i livet ångrar du?
Ångrar inget.

sagt 'jag älskar dig' och menat det?
Japp.! = D

bråkat med ditt husdjur?
Ehh nja.

pratat om något helt galet också har det hänt dig samma dag?
Jaa faktiskt.

tar du droger?
Nononono

vem är din bästa vän?
Emma.

sagt 'jag älskar dig' ?
Oj en hel del.

velat säga till några att du älskar dem?
har jag nog.

senaste film du såg?
Save the last dance

dryck du köpte?
Evian och en Latte

mat du åt?
Nescuiq eller hur det stavas för någon minut sedan.

gången du åt en 7-elevenkorv?
har aldrig gjort det,

vad skulle du vilja heta om du fick välja själv?
Det jag heter.

vilket stjärntecken är du?
Skorpinjon.

vilken årgång är du?
89.!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0