Lista

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Små trött

Favoritgodis: Bonty
Nåt jag absolut inte äter: Ärtsoppa, buna bönor..
Kläder just nu: Joggingbyxor, tjock varm tröja. stumpor
Musik just nu: Ingen. Film på i bakgrunden.
Va sa du senast: Jaa det ska den. mamma undrade om något skulle slängas.
Sommarplaner: Förhoppningsvis jobba, umgås med Olof, festa
Fisk eller badkruka: Fisk.!
Hur många kuddar: Tre
Tror du på mirakel: Ja det är klart.
Bio eller promenad: Båda.!
Favoritväder: Em ljummen höst dag.
Det här är jag bra på: Ehm. Laga mat.!?
Tre saker att ta med på en öde ö: Massor med mat, Olof och chans att åka hem när jag vill
Morgon eller nattmänniska: Lite av båda, men mest morgon.

Spara eller slösa: Spara, spara och spara

Vad är viktigast för dig: Att jag och alla runtomkring mig mår bra.

Hur är din drömkille: Som han är nu.!
Finns det liv på andra planeter: Kanske vem vet.?
Hur många barn vill du ha: Två är lagom
Är du kittlig: på vissa ställen
Snarkar du: När jag är jävligt trött
Stjärntecken: Skorpinjon
Rädd för insekter: Ja, maskar tror jag
Äckligaste djuret: Vet ej.
Chips, morötter eller godis: Chips
Pizza eller hamburgare: Hamburgare.
Skriver du dagbok: Ibland.
Stökigt eller välstädat: Oftast väldigt stökit men hels städat.
Gungar du på stolen: Ibland
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Jaa självklart om jag fick chansen

Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster.
Hur många syskon har du: Ett, Jennifer.




Kommentarer
frida

Åh va roligt.. Jag snor den å fyller i i min blogg! =) tkr sånt e så roligt! Ha d så bra.. pusss

2007-01-30 @ 19:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0