Ännu en lista.! : )

Tre namn jag lyssnar till: Bella, Gabbi och Gabriella
Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Envis som fan.
Detta är jag rädd för: Vet ej.
Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, Mobil och pojkvännen
Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, Vara arg länge och Spela innebandy.
Detta tycker jag om att göra: Vara med Olof, Festa och baka
Detta vill jag göra just nu: Lägga mig i sängen och sova.
Bästa känslan: Att älska någon.!
Värsta känslan: När man vet att man har fel men vill inte erkänna det.
Egenskaper hos min partner ska vara: Snäll, Ha humor och Se bra ut.!
Tre saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa familj, Öppna en egen restaurang och hoppa fallskärm.
Min käraste ägodel: Mobil och datan.
Något jag vill ha i present: Prengar. heh
Detta har jag på mig just nu: Jogging byxor, gult linne och strumpor.
Favoritkläder: Jeans eller joggingbyxor och en skön tröja.
Skola/Jobb: Skola
Stjärntecken: Skorpinjon
Favoritdoft: Gucci 2
Färgen på mina ögon: Blå/grön
Min längd:
163 typ.
Favoritcitat: " Lev ditt eget liv, du dör din egen död.
Udda förmåga/egenskap: Över böjbara ben i fingrar bl.a.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0