Söndag.!

20061029

Då är man 17 år gammal. Hihi och mycker rikare.!  = )
Jag fick då;

♥ Parfym Gucci envy me 2
♥ Parfym Puma flowing
♥Jättefint halsband
♥Peak tröja
♥ Morgon tofflor
♥Örngott
♥2 diadem
♥En tröja
♥Ett halsband till
♥Pengar

Har säkert glömt något men ändå.!
Det var "kalas" Fredag och Lördag

I fredags så fick jag åka in till stan på en fest.. Haha alla var aspackade men det var kul.!

Igår klippte jag mig och slingade håret.! Det blev jätte fint.! = )      

På tisdag så ska jag på halloweenfest.! haha ska vara en cowgril.! = ) En sexig en.!  haha

Ikväll är det banhof men pallar inte.!  hihi

Nu är det Loov.! 
Ska till väla i morgon.. ska shoppa lite.!


(Citat)
Lögnaren behöver ett gott minne.!

Gabriella Svensson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0