Söndag.!

20061008

Hemma nu. Har typ inte vatt hemma sen i torsdags, har inte sovit här sen i torsdags har vatt hemma och hämtat och lämnat saker.

I fredags så var vi (Jag, Olof, Lillis, Denise, Viktor, Hanna och Marcus) på Retro i Helsingör.
Kul.! =  ) Kom hem halv 4.

Igår (lördag) så ringde mamma och väkte mig 8 för vi skulle till PUMAS lagerutförsäljning och handla och det gjorde vi.!  Sen en runda till väla och åt "frulle". Sen åkte jag hem till Olof igen.
Slappade hela dan somnade när vi kollade på en film.

Idag (söndag) har vi bara slappat. hehe. Sen körde jag hem och nu sitter jag här.
Ska snart kolla på en film. Kommer inte ihåg vad den hette.

Skola i morgon. Idrott och sedan storkök. Chill.


(Citat) 
I krig och kärlek är allt tillåtet.



Gabriella Svensson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0