Torsdag!?

Vad hände med dagarna?
Var ju tisdag precis! Aja!

Hur mår ni?
Jag mår bra! Är seg och trött just nu men ska snart äta så får lite energi!
Igår så jobbade jag 8-15.30 efter jobbet gick jag och tränade, det blev ett axlar/rygg pass och sprang 1.3km(tappat allt över ju som heter rutin!), sen efter träningen gick jag och gav blod! :) Sjunde gången nu!

Idag så har jag jobbar 7-15, skulle jobbar till 11.30 och sen skola men vår handledare är sjuk så det blev inställs så kunde jobba längre! Har stått och stekt pannkakor idag typ. ;) Så är det när det är sopptorsdag! Efter jobbet åkte jag hem och tog tag i analysen som jag ska granska tills i morgon eftermiddag! har läst den nu och börjat skriva ner lite, ska dock läsa den några gånger till. Snart ska jag fixa mat eller värma mat(kålpudding och gräddsås MUMS!)

I morgon är det skola 13 sen är det helg och jag är ledig!!!! Woop woop!

Ha en bra kväll!

Kram

 

Vill ha sommar och sol och vara brun igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0