Torsdag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra förutom huvudvärken, börjar tro att det är att jag reagerar på pollen för det är så mkt i år.

Idag blir det skola. Finslip av redovisning och en lektion till. Sen tänkte åka och träna ikväll. Har varit sämst på det nu i flera veckor.

Fick med mig lite från NewBody igår och det var en vattenflaska, handduk och min rosa sportbh. :) sen så skrev jag upp mig att få testa en sportbh för större kupa!! Äntligen!! Hoppas den är bra! Får se om jag får den hemskickad. :)

Nu ska jag göra mig i ordning.

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Kör allerginässpray o prova och kanske tabletter också, det skadar ju inte att prova. Puss

2012-05-10 @ 13:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0