Onsdag.

God morgon.
Mår ni bra?
Jag är trött!! Gud skulle behöva sova men vad ska man göra!?
Kom hem från jobb igår och satte mig i soffan, läste lite men huvudet var så segt så det gick inte jätte bra. Men men.
Nya tag idag.

Ska bege mig till skolan om en timme ungefär och sitta där och plugga! Blir fonetik och kanske grammatik.

Sen jobba mellan 13.30-21.30. Jag dör!
I morgon jobbar jag bara 16-20 iaf så det ska bli skönt.

Sen är jag ledig i helgen för att lägga fokusen på pluggandet!

Vill bara att detta ska vara över!!

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Det är snart över, jag lovar. Det är konstigt, ju färre dagar det är kvar ju jobbigare är det att klara de som är kvar, det är alltid lika dant men snart är det slut. Puss

2012-05-30 @ 09:20:37
Bella

Jag vet det är det som är jobbigt när man ser slutet och vill bara vara framme... Men men. :) puss

2012-05-30 @ 09:38:28
URL: http://bellasvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0