Lördag.

God morgon. Hur mår ni idag? Jag mår bra! Sitter i soffan och dricker lite kaffe. Vädret tillät en pw/jogg idag och det blev de. :) 3 km och det går snabbare och snabbare. :) tejpade där jag brukar få skav och det hjälpte inte något skav idag inte! :) när jag kom tillbaka så medans jag körde eftersvettning på balkongen så passade jag på att putsa fönster så nu ser jag ut igen. Såg även att på min ena orkidé som jag har haft längst börjar få två stänger till så nu är där fem och där var två när jag köpte den! I like Ikea. :) plus att det är nya blommor på g på de andra stängerna med. Hihi Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske diska om jag hinner innan jobbet. Vi hörs sen. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0