Tisdag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bättre lite täppt bara men ska köpa nässpray senare.
Igår så skulle vi haft lektion på eftermiddagen men vår lärare hade kollat på det gamla schemat så hon dök inte upp. Så det blev att gå och ta en kaffe. :)
Åkte hem och pluggade i ca tre timmar(stolt, haha). Läste och läste och läste. Vi läser en ungdomsbok som heter "the coral island". Helt okej bok, har kommit halvvägs och ska vara utläst på fredag. Kämpa på helt enkelt. :)

Snart ska jag åka in till stan och träna. :) Johanna ska med på funktionell träning för första gången. :)

Sen så kommer Mikaela och Sarah som jag jobbade med i sommars hit på fika! :) Jag har bakat lchf kladdkaka. Får se om den är bra. Haha.

Nu ska jag göra mig i ordning och läsa lite innan jag beger mig.

Ha en bra dag så hörs vi!

Kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0