Onsdag



Hej alla. 
Hut mår ni? Jag mår bra sitter och väntar på vagnen som ska ta mig till träningen. Blir ett pass afro idag. :) blev ingen träning häromdan pga av att spårvagnarna strulade så den var jätte sen alltså kunde jag inte komma till passet i tid. Störigt. 

Men men nu är jag på väg dit iaf. :) 
Fick värsta städrycket när jag kom hem från skolan så har börjat plocka undan och börjat stryka tvätt tom. :) ska fortsätta efter träningen när jag kommit hem. Då blir det att stryka klart tvätten och så. :)

Idag har vi haft föreläsning om tvätt. Inte så jätte kul. Första halvtimmen pratade föreläsaren om vatten. Ett citat
"is flyter på vattnet" - nähä? Gör det? 

Ja inte så jätte givande. Men men. 

Snart helg igen och då kommer min käraste pojkvän upp! Längtar!!

Men ha det gött. 

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0