Sov dags.




Go kväll bloggen. 
Har ni haft en bra dag?
Min har varit bra. Studiedagen gick bra mkt att prata om med allt nytt som kommer till nästa år( ny läroplan, betyg en går till a-f osv) ingen lunch i bamba så det blev sushi idag. :) gott gott. :)

Ikväll har jag tränat, lagat mat och skrivit min brödreflektion(på tiden). Har Kommit fram till att det tar ca en vecka innan kroppen vänjer sig med något nytt. Inte lika trött ikväll som förra veckan. 

I morgon ska jag hålla i matlagningsprov. Ska bli kul. :)
Efter vfun ska jag till IKEA med Johanna. Behöver lite småsaker. :)

Vi hörs i morgon och sov gott. 

Kram

Gabriella

Kise som smyger i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0