torsdag.

Hejsan bloggen!
Hur mår alla?
Mår bra men denna text alltså, börjar gå framåt nu men innan gick det inte lika bra… Men det är bara att bita ihop så får man det att funka helt enkelt. Har alltid varit trögstartad speciellt nu när man har typ ingen aning om hur det ska se ut eller vad de är ute efter. Ska försöka skriva klart analyserna ikväll, sen om det blir så är en annan femma men ska verkligen försöka. Har precis duschat det var mkt skönt. : ) Ska snart fixa mig en kopp te och ett samtal från Benni. Sen blir det tillbaka till skrivandet. Idag så har jag varit på min nya VFU plats och ätit lunch. Verkar bra! :) Sen var jag på en workshop efter det så åkte jag och handlade. Undrar vad man ska göra i helgen förutom att skriva klart arbetet. Jaja nu ska jag försöka återgå till arbetet, håll en tumme farmor. :P 
Ha det bäst!
Kram 
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0