Måndag.

Sorry för den dååliga uppdateringen, men har haft tusen saker att göra plus har inte pallat.
Helgen då ':

Fredag:
Ledig från jobbet, in till stan med mamma handlade mat och hittade en klännig. Hem till mamma och pappa och börja steka 7 kg kyckling och hacka gönsaker till kycklinggrytan.
Sen hem och duscha ocg göra vid mig, net till pizzerian där folket kom, vi åt gott och de hade tom bakat en tårta till mig,hehe gulligt värre. Sen upp till lägenheten och vi börjar för festa. In till stan och ja var lite över allt. Hem och sova.

Lördag:
JAG FYLLDE ÅR! hela 19 år gammal. Fick present av benni på morgonen Ett kärlekspaket på Erikslund plus en spabehandling= ) sen iväg till jobbet =/ sen hem och duscha och hem till mamma och pappa dit släkten skulle komma.
Fick en massa paket, pengar presentkort med mera. Åt gott och så. sen drog jag, chasmine, fia och benni till stan = )
Trevligt. '

Nää nu ska jag kolla på smalville. = )

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0