Tisdag.

Helloja.
Solen skiner idag sköönt, nu slipper jag frysa som jag gjort de senaste två dagarna.

Ahh balen närmar sig med stor steg. = ) Läängtar. hihi.
Sen är det bara studenten med så. = )
Sen blir det att jobba på heela sommaren från den 16 juni tom 8 augusti på lindab i köket i förslöv. = P hihi

Idag har jag varit duktig, rensat på balkongen, nu ser jag att vi har rätt stor balkong haha, diskat, gått ut med sopor och sånnt.  badat har jag med gjort, ansiktsmask och lite sånnt. får inte duscha håret något mer förrens på fredag. urk. haha jaja vad gör man inte för en fin frisyr.

Blir förmodligen Dk på fredag, gött ska bli mysigt. hihi


Ha en bra dag!

Pussar



Kommentarer
Yngve

Vad duktig du är som klarar av att ta ett bad och lägga ansiktsmask. Imponerande!

2008-05-20 @ 12:51:47
Emma

jag är bannemej lätt på Danmark på fredag, om det blir av! =D



PUSS!

2008-05-20 @ 13:43:41
URL: http://emmapetson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0