Onsdag.!

20060906

jävla ont i mina ben.! = /

Min dag:
Fick vara i disken helt själv.! Det var typ fullt i matsalen.. jobbigt värre.! Men det gick bra.! Som tur var.! = )
Sen hem äta lite och plugga lite.
Sen bytade jag om och åkte till träningen.
Tränade (jobbigt)
Fikade efter träningen.
Hem och duschade.
Nu sitter jag här och har skit ont i bena.! = /

I morgon låååång dag. Matte, Engelska, Historia, Matkultur. Men börjar 09.30 = ).

Nää ska plugga matte nu.!


Snart helg.! Wohoo.!

Jusst det Olof har lagt gipset nu.! Hihi smala handleden han har nu.!
Saknar honom.!  ♥

(Citat)

Det är bättre att fråga och verka okunnig
än att tiga och förbli det

Gabriella Svensson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0