Fredag

Sååå skönt att vara ledig idag. Igår var en jävlig dag. Åt frulle och sen inte mer förräns vid halv sju. och satt första gången sen kvart i åtta klockan fem när jag körde hem från praktiken... Är det inte så att man är berettigad lunch/lunchrast? eller har jag fel?

jaja..

Mkt att göra idag som sagt det jag skrev igår plus hämta balklänningoch sen måste jag köpa lösnaglar och strumpbyxor. mkt som sagt..


jobba lunch i morgon.


Sen på sönda ska jag och pappa spela golftävling gökottan man börjar altså klockan 6 på morgonen vilket innebär att stiga upp vid fem tiden.  = S jaja vad gör man inte för pappisen?




Puss och kram



Kommentarer
Robin

Vad var det för mening med att skriva trippelinlägg? :P

2008-05-16 @ 14:08:36
URL: http://rubbejungel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0