Fredag!

God morgon!
Hur mår ni?
Jag mår bra i regnrusket.
 
Jag skrev precis ett lång inlägg men det försvann! Typiskt!
 
Vad har jag hittat på sen sist då?
 
Jag har fyllt år(grattis till mig).
Jag har haft kalas som var mycket trevligt!
Tränat med syrran.
Benni körde mig upp till GBG för tågen ville inte efter stormen! Tack hjärtat!
fxat med skolan
Opponerat i skolan
 
Min dator la av igår och så har jag fått återställa den och allt har försvunnit! Bara att fixa allt igen. 
Har nu precis pratat med banken så de skickar ett nytt bankID till mig.
 
Idag så ska jag träna, fixa det sista på uppsatsen, städa och så.
 
Jag ska börja med att äta frukost!
 
Ha en bra fredag!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0