Torsdag.

God morgon!
Mår ni bra idag?
Jag mår bra och japp det har snöat, shit happens. ;)
Sitter och dricker upp mitt te och ska snart diska undan så att det står en massa äcklig disk när jag kommer hem igen på söndag.
Väskan är så gott som färdigpackad. Skönt.

Idag är det grammatik och youth literature på schemat. Vi får tentan till yl idag så det är iaf skönt att ha den innan de andra tre tentorna. Inte heller så mkt att skriva, två frågor à 700 ord. Så det är lugnt förutom att jag inte har skrivit en text såhär på engelska sedan tvåan på gymnasiet. Gah det ska nog gå bra.
(Linda du kanske kan ställa upp och läsa igenom det?)

Nä nu ska jag bli klar här och ställa mig och diska.

Ha en bra dag trots snön för det ska jag ha!

Kram

 



Kommentarer
Linda

Jepps, absolut! Bring it on :-)

2012-03-08 @ 11:44:27
Fia

Så fin bild på dig :D

2012-03-09 @ 16:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0