Rastlös.




Gud vad man kan vara rastlös på kvällarna då.. Hoppade träningen idag då jag kände att halsen inte ville riktigt än. Men i morgon blir det dubbla pass men de är bara 30 min per pass så det passar bra! Men intensiva kommer de att vara ha jag en känsla av. Så det är gött. Så jobbigt när man väl börjar komma in i träningsrutiner så blir man sjuk, så klart.. Men men det är bara att köra på! Mina kanelbullar blev mycket bra måste jag få säga! Leilas recept använde jag mig av vilket var väldans bra! :) Sitter i soffan och kollar på Hairspray. Sjukt bra film. John Travolta i rollen som mamman! Klockrent! Se den om ni har chansen till det!

Nu sitter jag och bara "ordbajsar" och vet inte riktigt vad jag vill egentligen. Men men vad ska man säga?[Image]

Sov gott alla
Kram 
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0