Torsdag.

God morgon. 
Hur mår ni?
Jag mår bra men är trött.. Har inte prioriterat bloggen på senaste då vi är fullt uppe i skrivandet och det är inte långt kvar innan den ska in!! Onsdag om två veckor! Gah! Ett tag såg det mörkt ut men nu börjar vi ändå så sluttampen. Och inte nog med det så är det jobb och träning inför varvet, drog på mig en förkylning förra veckan så har börjar känna mig okej först nu, blir vila idag och springa i morgon är tanken. 

Sen i måndags har Mija som jag skriver med bott hos mig, hon bor i Lysekil så det är enklare iom att vi skriver, gött med sällskap. :) 

Nu väntar en dag i skolan och sen jobb 15-21. Ledig i morgon som tur är iaf! 

Ha en bra dag! 

Kram

Jag å Mija igår efter ett backintervallpass i duggregnet! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0