Söndag.

Hej!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra, dock lite småont och träningsvärk från gårdagen!
Igår så gav jag mig f*n på att jag skulle springa milen! Sagt som gjort, klädde mig i varma löparbyxor, två träningströjor, vindjacka och pannband. Snörade på mig skorna och begav mig ut och sprang. Sprang från hammarkullen in till stampen(vid Ullevi) och blev prick 10km! På tiden 1h och 7 min, är verkligen nöjd med det med tanke på att jag hade träningsvärk från dagarna innan och motvind! Siktade på att klara det på 1,5h så det blev väl bra! Allt sitter i huvudet!
Så idag känner jag av min ena fotled och bena men det är det värt! 

Lova mig själv att jag fick åka till Ikea när jag sprang milen och nu sitter jag på bussen dit! :) måste muta sig själv! ;)

Ha en bra söndag!

Kram 





Kommentarer
Nina

Duktig, bra jobbat. Puss

2014-02-09 @ 13:20:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0