Lördag.

God morgon! (9.45) 
Hur mår ni?
Jag mår bra! Skrev ett inlägg igår men det ville inte komma upp och nu har mobilens wi-fi mottagare nog gått sönder = inget internet på mobilen kan inte använda den typ! :( tur jag har paddan så jag kan uppdatera lite iaf! Och tur det hände igår och inte de första dagarna! 

Vad har hänt då? 
Jo en hel del har vi gjort sen sist.
I måndags så intervjuade vi sista skolan i Kamala.
Vi har shoppat i Patong
Vi har besökt ett tempel och big Buddha där vi la en poäng och blev "välsignande" av en munk och fick ett armband. :)
I torsdags besökte vi Similand Islands, en heldag på havet med snorkling och bad på kritvita stränder och turkost hav. Badade med en jättefin sköldpadda, max 1 meter ifrån mig! :)
Igår var det sol och bad som gällde på dagen och sen lite mer shopping i Patong. :)
Idag så är det Transkibering(lyssna på intervju och skriva ner allt som sägs) och sola som gäller ikväll ska vi på night market i Phuket town. Ska bli kul!

Jag skickar inga vykort till någon utan tar med bilderna vi tagit och visar och berättar om dem när jag kommer hem istället! :)

Nu ska jag fortsätta transkibera! 

Ha en bra lördag! 

Kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0