Lördag.

God morgon! 
Hur mår ni?
Jag mår bra!
Har inte skrivit för har pluggat till duggan som var igår och när jag kom hem i går hade jag huvudvärk så jag befann mig i sängen resterande del av dagen/kvällen. 

Idag så ska jag köra ett pass bodypump på gymmet och sen jobba vid 13. Ska vara i köket så 13-21 blir det idag, lagom.

Var och provade vinterskor igår som jag hade spanat in, i minsta storleken med sula i var de fortfarande för stora! :( de som var så fina! Måste hitta några andra nu, men det är svårt när man hittat några man vill ha även om de inte passar! Fina eller hur?

Är ledig i morgon så det blir att träna och städa för min del. Kanske blir det bio om jag känner för det! :)

Ha en bra lördag! 

Kram
Här ser man hårfärgen som jag har nu! Vad tycks? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0