Söndag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bra, håller på och tvättar så det är lite segt. Samtidigt så ligger benni och sover.

Blev inte att jag skrev igår för ville spendera dagen med Benni. Vi tog sov morgon och sen åkte vin in till stan. Först ett stopp på bagen och kocken! Köpte muffinsformar i silikon och en slickepott.
Sen inne i stan blev det att vi handlade lite presenter och jag köpte lite till mig med. Jag köpte klisterlappar med "griffeltavel" material som jag satt upp en på kylskåpet och en i hallen(se bild) på granit, köpte ett par löparbyxor på intersport och vi handlade godis på 4-gott. Sen i andra affärer med men presenter. :)

Vi åkte hem och jag satt och bet i en godisbit och kände att något inte var rätt gick ut på toa och såg att den biten tand jag slår ut innan hade gått av. Så ringa till tandläkaren på måndag och tur jag åker hem så de kan fixa det snabbt. Typiskt.

Nu ska jag gå ner till tvätten. Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0