Torsdag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra, sitter just nu på balkongen och dricker mitt kaffe i solen och bara njuter. :) Riktigt skönt är det. :)

Ska sen göra mig i ordning för att bege mig till skolan där jag har två lektioner idag så det är skönt, slutar tre. Sen så ska jag möta upp Mikaela så ska vi åka till Ikea. Jag ska inte handla utan mer vara bärhjälp då pengar inte finns till överflöd.

Sen får vi se om jag hinner hem till träningen eller om det blir en promenad ist efter det.

Vad ska ni hitta på idag då?(ni är allt lite dåliga på att kommentera!)

Ha en skön dag i det sköna vädret!

Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/91295/images/2012/pic_201010092.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0