Tisdag.

God förmiddag.
Hur mår ni?
Jag mår helt okej men känner mig allmänt förvirrad, har för mycket som behöver göras och då blir jag förvirrad och sitter bara och stirrar. Gah.

Hoppas ni hade en bra dag igår!
Min var okej. Lugnt på jobbet men seegt när där inte är något att göra.

Hoppas på lite mer idag men det tror jag knappt.

Har börjat lite på den ena hemtentan( nr två är så gott som klar!) och pluggar fonetik nu, blev att sitta hemma idag istället. Men i morgon blir det att åka till skolan iaf.

Vill bara att dess veckor ska var över!!Blä.

Vill ha sommar och bara behöva tänka på jobbet!

Bita ihop och dyka ner i papperna!

Ha de bra.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0