Tisdag!

God förmiddag/morgon!
För mig är det förmiddag för gick upp vid sex, halv sju för kunde inte somna om efter hjärtat åkt till jobbet men låg kvar i sängen med min små söta bäbisar(katterna) och mös!

Nu är klockan kvart i tio och jag har diskat och allt som hör där till, prata precis med syrran som ska till käftis snart och när de kör tillbaka så plockar de upp mig så jag kan förlja med hem till mamma och pappa för lite solning kombinerat med plugg. :) Först följer jag med mamma och handlar. ::

Sen får vi se vad kvällen bjuder på. :)

Satt och kollade på gamla bilder på katterna när ozzy var liten haha så söt och randig han var! :)


Så sööööta!! Shiiet fyra år sedan snart! :P

Ha en bra dag!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0