Tisdag.

God förmiddag.
Hur mår ni idag?
Jag mår väl bra, lite huvudvärk bara.
Ja ingen missade väl deppdagen igår? Nä det är ett prov som vi måste göra och jag har nu gjort det två gånger och det går inte. Eller ena delen går bra(ordförståelse) men inte den andra. Blir galen på det. Nästa gång man kan göra provet är dagen innan morsdag alltså en lördag mellan 9-13 typ annars är det den 4 augusti. Jag ska ju hem den veckan men vill gärna göra provet men ska jobba på söndagen och pengar växer inte på träd. Gah en bil och obegränsat med pengar tack!

Hade jag haft råd hade jag kört upp och gjort provet för att sen köra hem igen men det är inte så möjligt för mig att göra det. Bara att bita ihop. Gah.

Nu blir det plugg med Emelie. Fonetik here i go!

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Vi kan hjälpa dej med bensipengar om du vill köra upp på lördagen, det är kanske bättre att få det gjort. Puss

2012-05-08 @ 13:10:52
mormor

Kan komma en slant från mormor oxå.

Ge inte upp. Kram mormor

2012-05-08 @ 22:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0