Söndag.

God förmiddag.
Hur mår ni idag?
Jag mår som vanligt, får väl ta och köpa något allergi sak nu då.
Är nu påväg till jobbet. Jobbar 11-18 så det är gött.

Igår var det sjukt mycket på jobbet, som under högsäsong men det var kul. Vi hade cirka 750 ätande när jag slutade så det var bra!

Efter jobbet gick jag och Benni på bio. Vi gick bara dit och så skulle en film börja om 20 min så den tog vi. Det blev battleship. Den var bra både humor och allvar i den. :)

Sen åkte vi hem och gjorde inte mkt mer. :)

Benni tar tåget 19.42 hem så vi har någon timme att fördriva innan han ska åka hem. Får se vad vi gör.

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Du får kanske gå till doktorn o kolla så det inte är nått, du har ju haft huvudvärk rätt länge nu. Puss

2012-05-13 @ 10:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0