Måndag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår helt okej förutom att jag ska åka upp till Göteborg igen idag om någon timme. :( Vill inte!!
Vill bara vara kvar hemma och ta det lugnt en hel sommar men det går ju inte. :(
Men men vad ska man göra..
Det gick bra igår, lugnt i början men sen gick det på bra! :) Gött!
Blir att åka direkt till jobbet när jag kommer upp för hinner inte hem om så det blir att sätta sig där och plugga vilket behövs! Jobbar 13.30-21.30 sen blir dethem och sova för ska upp i tid i morgon och plugga i skolan.
Det är det ända som ni kommer höra i denna vecka! Jobb och plugg! Varnar er redan nu! ;)
Ni får ha en bra dag!
Kramar!
mitt <3 a


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0