Tisdag.

God morgon.
Hur står det till?
Jag mår bra är lite trött, det var längesedan jag gick upp såhär tidigt. Fortfarande mörkt ju. Hehe men bara att bita ihop då man har tidiga lektioner.

Vad ska ni hitta på idag då?

Här ska det nog blir fint väder så hoppas på lite sol iaf. Såklart är det skola lektioner fram till 12 sen lunch och efter det så är det "studentlett" alltså vi är i en grupp och ska göra vissa uppgifter. Whopdido.
Aja sen blir det hel och börja packa, försöka bli så klar som möjligt idag så man kan ta det lite lugnt i morgon då vi har självstudier. Blir inte mkt till träning denna vecka för känner att jag inte har tid och vill ha rena sportbhs med upp till Åre.
Men ska powerwalka till maxi i morgon och köpa bubbelvatten som var billigt! ;)

Nä nu ska jag äta upp det sista av frukosten.
Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0