Tisdag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra. De har börjat med att sopa undan gruset på gångarna här runtomkring :) = vååår!!
Idag blir det hard core grammatik plugg. Sen ska jag gå och hämta våra biobiljetter tills på lördag! Längtar!!
Ska ta mig till life med och se om de har ngt mot allt mitt hår jag tappar just nu, känner hur tunn min totte börjar bli och det är inte kul!!!

Det är väl mina planer för denna dagen får se om jag tar en runda till gymmet eller går ut och går istället.

Vi hörs sen!

Kram



Kommentarer
Chasmine

Vad fick du för tips om håret på Life? Mitt sinar också vilket har lett till att mitt tjocka fina hår har blivit alldeles för tunt för minn smak, tar mer än gärna emot råd samt tips! Kram

2012-03-22 @ 10:01:18
URL: http://chasminec.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0